mercoledì 3 ottobre 2012

ISPIRAZIONI!

Salvatore Pasquale

Ecco Raffaella,ispirato da questo bellissimo video,dalle tue foto e dalla musica del bravissimo Lorenzo Pescini,ho scritto questa poesia,credo siano nate per stare assieme queste tre figlie della nostra fantasia.... 
Grazie Salvatore! E' vero, s'intrecciano a meraviglia!
 
 
 

Ammòre mio


Ammòre mio,quantu tiempo è passate

quanti ricorde,quanti cose…
guardo ‘a capille tuoje
‘na vota erane nire,riccie stritte stritte.
Mò file argiente se ntrecciane ‘pe dinte
e quase so sparute ‘e riccie,
‘e criature noste……..mò sò pate e mamma,
e passane chist’anne e nce guardamme ‘e spalle.
Quante n’ajmme passate ammòre mio,
quanta juorne fora a n’uspitale
mò pe gioia e addivintà genitore
mò pe dulore e qualche malatia.
Belli mumente e tanta sufferenza,
e quanno ‘a gelusia era ‘nu probblèma,
e quanne se lassaje nennella nosta
e cammenaje senza nisciuno ca la teneva allerta.
Se ‘ncamminaje pa vita soja
cumme fà ognuno e nuje quanne se cresce
e vide chesti cosce stanche ‘e fatica
stanche e ‘na vita allerta a cumbattere
pe realizzà ‘nu suonno…..
pe turnà a casa e truvà chillu sorriso
e pe…….
Sapè ca sulo ‘na cosa te po dà sta forza
e l’affruntà chisti turmiente e chesti belli cose,
‘nu piezzo e pane e chella ca ce stà
nun servevane pietanze prelibbàte.
Pe l’assaggià, ‘o sapore e chesta vita
e scuprì ca se po’ suppurtà ‘o dulore
ca te fa scumparì ‘a famme e ‘a sete
e truove sempe ‘a forza e faticà
e vai cchiù annante e chelle ca penzave,
e scuprì ca chella forza era a toja
era ‘a forza e l’ammòre.
Ammòre mio

Salvatore Pasquale